Misafirlerimizle Fethiye’yi Yeniden Keşfedeceğiz

Misafirlerimizle Fethiye’yi Yeniden Keşfedeceğiz Misafirlerimizle Fethiye’yi Yeniden Keşfedeceğiz

Ölüdeniz Blu Luxury Boutique Hotel’in yatırımcıları Efkan-Fatma Kökten çifti, otellerinin sunduğu ayrıcalıklı tatil deneyimini ve yörenin en özel lezzetlerini barındıran mutfaklarını Klass’a anlattı...

“ölüdeniz Blu Luxury Boutique Hotel” eşsiz konumu ve butik hizmet anlayışı ile tatilde konuklarını evlerinde gibi hissettirerek sıra dışı bir deneyim yaşatıyor. Misafirleriyle aile olma ve hayatlarına dokunma prensibiyle hareket eden otelin yatırımcıları Efkan-Fatma Kökten çifti, yöre halkının misafirperver kültürünü en güzel şekilde yansıtarak aynı zamanda zengin bir mutfak ile de konukların damaklarında iz bırakıyor. Hizmet odaklı turizm anlayışı ve misafirine verdiği değerle farkını ve tecrübesini ortaya koyan “ölüdeniz Blu Luxury Boutique Hotel” Fethiye’de adeta bir mücevher gibi parlıyor. Efkan-Fatma Kökten çifti ile kendilerini ayrıcalıklı kılan yönlerini, zengin kahvaltı menülerini, odalarının özelliklerini Klass okurları için konuştuk.”

“Fethiye’de keşfedilmeyi bekleyen çok güzel yerler var. Birçok insanın beklentisi de aslında bu. Türk misafirperverliğinin en güzel örneğini burada görebilirsiniz. Köylümüz misafirini asla eli boş göndermez. Dedem bana ‘Verebilmek zenginliktir’ ama ‘koparıp sakladığını verebilmek bunun da ötesinde büyüklüktür’ derdi”

Efkan Bey, “ölüdeniz Blu Luxury Boutique Hotel” ile konuklarınıza eşsiz bir tatil deneyimi ve farklı bir konsept sunuyorsunuz. Sizi diğer otellerden ayrıcalıklı kılan özellikleriniz nelerdir?

Efkan Kökten: Biz otelimize konuk olan insanların gerçekten hayatına dokunmak istiyoruz.  Misafirlerimizin sadece havuz başında güneşlenerek akşam yemeğinden sonra odalarına dönmelerini istemiyoruz. Evimize gelen misafiri nasıl komşuya ve çarşıya götürüyorsak burada da amacımız konuklarımıza bölgemizi tanıtmak. Misafirlerimizi balımızı aldığımız köylünün yanına götürmek, Likya Yolu’ndan yürüyüş yapmak, ölüdeniz’i seyredip fotoğraflamak gibi etkinlikler düzenleyerek kısa süre de olsa hayatına dokunmak istiyoruz. Buraya gelen insanları evimizde ağırlar gibi ağırlıyoruz. öğleden sonra çay keyfi yapmak, San Sebastian cake hazırlamak, kadınların eşlerinin hünerlerini görmelerini sağlayarak onları gülümsetmek istiyoruz.  özellikle otelimizi “Adults only” konseptte yaparak sakinlik, güven ve huzur arayanların tercihi olmak istiyoruz. İnsanlara tatilin dışında yeni bir hayat sunuyoruz. Burası bizim evimiz gibi. Evimiz bizi anlatıyor olmalı. Misafirlerimizin odasını gün sonunda düzenleyerek ilk günkü haline getiriyor ve küçük sürprizler hazırlayarak odalarına bırakıyoruz. Konuklar odalarına girdikten sonra duyduğu mis gibi kokudan sonra kendisini evindeymiş hissetmeliler. özetle biz misafirimizle yaşamak istiyoruz. Eşimle 20 yıl boyunca dünyayı gezerek kendimize çok şey kattık. Bu yıllarda edindiğimiz deneyimleri ve birikimlerimizi en güzel haliyle otelimize taşıdık. Burayı evlerimizde yalnızca misafir için ayrılan ve evin en güzel odası olan misafir odasına benzetiyorum.

“FETHİYE’DE KEŞFEDİLMEYİ BEKLEYEN çOK GüZEL YERLER VAR.”

Bu misafirperverliğin yöre halkının kültüründe var olduğunu söyleyebilir miyiz?

E. K.: Fethiye’de keşfedilmeyi bekleyen çok güzel yerler var. Birçok insanın beklentisi de aslında bu. Türk misafirperverliğinin en güzel örneğini burada görebilirsiniz. Köylümüz misafirini asla eli boş göndermez. Dedem bana ‘Verebilmek zenginliktir’ ama’ koparıp sakladığını verebilmek bunun da ötesinde büyüklüktür’ derdi. Ben yaşın büyüklüğüne değil yüreğin büyüklüğüne inanıyorum. Kendi soframa koyduğumu misafirimin de sofrasına koyamıyorsam yaptığım işin bereketi olmaz. Misafirlerimizle Fethiye’yi yeniden keşfedeceğiz. Ekip olarak yeniliğe, değişime ve misafirin huzurlu ve mutlu olmasına ciddi anlamda önem veriyoruz.

Zengin kahvaltı menüleriyle misafirlerinizin güne farklı lezzetlerle başlamasını sağlıyorsunuz. Mutfağınızın özelliklerinden de bahsedebilir misiniz?

Fatma Kökten: Konuklarımıza her sabah serpme kahvaltı hizmeti veriyoruz. Kişilerin burada kendilerini evlerindeymiş gibi hissetmesini istiyoruz bundan dolayı açık büfeye sıcak bakmıyoruz. Misafir sofrasında her sabah aynı menüyü görmemeli. Sofralarımızda çeşitliliği sağlamak için 10’a yakın organik reçel topladık. Reçellerimizin bir kısmını Adana’dan getirttik. Kadınlarımız sayesinde reçellerimiz çok farklı bir tada sahip. Sebzelerimizi kendimiz yetiştiriyor, doğadan sofraya getiriyoruz. Zeytinimizi de kendimiz yapıyoruz. Mutfakta çok başarılı bir şefimiz var. Misafirlerimize her gün kaliteli bir sunumla zengin bir kahvaltı ve özel lezzetler seçeneği sunuyoruz.

Devamı ve daha fazlası Klass Magazin Ağustos sayısında...